Jeg, Daniel Blake 2016 På Engelsk

★★★★☆

Pointtal: 6,9 ud af 10 (baseret på 73 Vælgere)



Daniel Blake har arbejdet som snedker i Newcastle det meste af sit 59-årige liv. For første gang nogensinde har han brug for hjælp fra staten efter at være blevet arbejdsløs på grund af sygdom. Daniel møder Katie, der er enlig mor til børnene Daisy og Dylan. Katies eneste mulighed for at komme ud af et værelse på et hostel for hjemløse i London er at takke ja til en smadret lejlighed i en fremmed by næsten 500 km væk. Daniel og Katie befinder sig i ingenmandsland, fanget i et velfærdsbureaukrati uden fleksibilitet eller medmenneskelighed. Deres venskab giver dem mod og styrke til at gå imod et sygt system.

Overblik

Længde: 2 Time 43 minutter
Video fil : AVCHD 720p BRRip
Filstørrelse : 507 MB
Tale : Danish - Dansk



Jeg, Daniel Blake 2016 På Engelsk

Leverandør : Why Not Productions, Wild Bunch, Sixteen Films, Les Films du Fleuve, British Film Institute, BBC Films, UZS digital
Produktionsår : 22 august 1982
Produktionsland: Norge
Pris : $65,007,000
Indkomst : $910,605,834
Kategori : Drama Danskefilm
Synspunkt : 7288

Hold

Instruktør af: Zainudin Rafeh
Produceret af: Marquez Junhao
Manuskript af: Rayna Cabhan
Baseret på: Mousa Mykel
Medvirkende: Luella Breeze
Musik af: Yilin Audrey
Fotografering: Bill Liviu
Klipper: Melissia Adithya
Scenografi: Advit Shahbaaz
Komponist: Jerzy Leticija
Anmeldt af: U. Momoka Eashen

Jeg Daniel Blake ~ Næ nej Jeg daniel blake er en oplevelse der er til for at blive Bered dig på at få en Overload på sympati barometeret mens denne mesterlige fortælling giver dig en historie du sent glemmer

Stream Jeg Daniel Blake 2016 Drama ~ Jeg Daniel Blake handler om en sygemeldt tømrer som kæmper en brav kamp for at modtage sin understøttelse Filmen skitserer hvordan bureaukrati regler og formularer kommer før den menneskelige empati

Jeg Daniel Blake Filmmagasinet Ekko ~ I Jeg Daniel Blake arbejder Loach æstetisk mindst lige så suverænt som når en Paolo Sorrentino svinger Fellinipenslen – men med en ukunstlet proletarisk snusfornuftig enkelhed Loach’ kunst er at skjule kunsten så mennesket sættes i centrum

Jeg Daniel Blake Nordisk Film Biografer ~ København Dagmar Falkoner Fields Imperial Lyngby Palads Jylland Aalborg City Syd Aalborg Kennedy Aarhus C Esbjerg Herning Kolding Randers

Jeg Daniel Blake Scanbox Entertainment ~ ”Jeg Daniel Blake” vandt Den gyldne palme ved Cannes Film Festival i år og er instrueret af Ken Loach som i sin over 40årige filmkarriere har sat fokus på de udstødte på samfundets bund med film som blandt andre ”Riff Raff” ”My Name is Joe” og ”The Angel’s Share”

Jeg Daniel Blake Se det på Viaplay ~ Jeg Daniel Blake Viaplay Tilføj til kalender Film 08092017 000000 EuropeParis Jeg Daniel Blake Daniel Blake har arbejdet som snedker i Newcastle det meste af sit 59årige liv Daniel møder Katie der er enlig mor til børnene Daisy og Dylan Viaplay

Filmanmeldelse Jeg Daniel Blake Filmpuls ~ Jeg Daniel Blake fortæller en hjerteskærende og relevant historie der fortjener opmærksomhed Hver enkelt scene er medrivende trods få virkemidler men det er selve historien nærmere end filmens øjeblikke der for alvor sætter gang i tårekanalerne

Filmanmeldelse Jeg Daniel Blake ~ Jeg Daniel Blake er den sympatiske film der revser systemet I klassisk køkkenvaskrealistisk stil følger vi den godhjertede middelklassemand Daniel Blake Dave Johns der bor i Newcastle Han er tømrer og har arbejdet for føden hele sit liv

Jeg Daniel Blake ~ med stolthed Jeg gemmer mig ikke bag mit pandehår men jeg ser min nabo i øjnene Jeg hverken modtager eller søger almisser Mit navn er Daniel Blake jeg er et menneske ikke en hund Som sådan kræver jeg min ret Jeg forlanger at blive behandlet med respekt Jeg Daniel Blake er en borger intet mere intet mindre Tak

Jeg Daniel Blake I Daniel Blake DVD Film → Køb Billigt Her ~ Jeg Daniel Blake Jeg Daniel Blake I Daniel Blake Dvd Movie Sikker ehandel At gøre online handel til en hurtig billig og sidst men ikke mindst sikker oplevelse for dig har siden starten været Guccas topprioritet



#english. #dansk tale.#1080p. #full movie. #ipad. #leje. #download. #iphone. #anmeldelser. #subtitles. #engelsk. #danish sub. #længde. #danmark. #720p. #danske stemmer. #gratis. #Se Online. #på engelsk. #stream. #blu ray 4k. #free. #streaming. #DVDrip. #danske undertekster. #Film